Theas Träningsresa!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2014

Lite av allt ;)

Av thea lovstrand - 1 oktober 2014 18:10

jag tänkte bara göra lite uppdatering och berätta vad som händer i mitt liv just nu.
Jag har precis börjat kolla på en ny serie eller serien är inte ny men den är ny för mig. Iallafall jag har börjat kolla på serien hellcats, det handlar om cheerleading så börja inte kolla på serien om du inte gillar cheerleading.

Så jag hade skola idag !shooker! Nej men det var roligt och vi sluta extra tidigt så jag och mina kompisar gick på subway och åt. Var vääääldigt gått Jag älskar subway! Någon mer som älskar subway?

Veckans quote: eyes will not see when the heart wishes them to be blind..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thea lovstrand - 30 mars 2015 21:48

jag har haft väldigt upptagen vecka med skolan och har inte hunnit träna! Och jag hatar mig själv för det, men ska försöka skaffa mer tid för att träna. Idag har jag haft idrott i skolan så om man kallar lite badminton träning så ja då har jag träna...

Av thea lovstrand - 29 mars 2015 23:10

Jag har inte tränat något den här helgen, visst jag har vart och badat idag och nästan fyllt mitt träningsarmband men det var inte riktig träning. Men imorgon bitti så har jag idrott i skolan så då får jag hoppas på att hon kör slut på mig. Jag tä...

Av thea lovstrand - 26 mars 2015 22:11

halloj! Idag har jag tyvärr inte gjort så mycket. Jag tog en promenad med mamma och som vanligt cykla jag till skolan. Inte så mycket mer. Jag kanske intervjuar berättar att jag använder träningsarmband. Och jag har gjort det sedan nyår, just det...

Av thea lovstrand - 25 mars 2015 22:07

JUst nu skriver jag även fast jag ska sova så det får gå fort. idag hade jag beep-test och jag faila för mitt i testet så fick jag ont i höften, vilket jag gick på tabletter mot för någon månad sen så det har kommit tillbaka så nu kan jag inte spri...

Av thea lovstrand - 24 mars 2015 21:29

ja jag har fuskat. men iallafall mer om det senare. imorse vaknade jag extra tidigt och åkte innan skolan och gymmade, jag var där halv åtta och väntade på min kompis. vi körde inte lika mycket kondition idag men också lite styrka, så imorse to...

Presentation


Det här är min resa från dåligt självförtroende, dålig hälsa och dålig kost till en ny start, upp och ned gångar, allt kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards